Freitag, 15. November 2013


TABLICA W MIESZKANIU?



źródło: theelementalife.wordpress.com


Kiedy remontowałam swoje stare mieszkanie, marzyła mi się w kuchni tablica kredowa - wydawała mi się fajnym dodatkiem w mieszkaniu na którym można robić notatki, przyczepić magnesy z karteczkami lub zdjęciami. Niestety ceny tablic gotowych były dosyć wysokie i w końcu obeszło się bez. Niedawno odkryłam jednak że jest tańszy sposób sprawienia sobie takowej tablicy w mieszkaniu. Nie wiem czy wiedzieliście ale wystarczy kupić sobie tak zwaną farbę "tablicową" lub "farbę do tablic" oraz ewentualnie "farbę magnesową" - według instrukcji wystarczy dwukrotnie pomalować powierzchnie którą chcemy przeznaczyć na tablice i po wyschnięciu można malować po niej kredą.



źródło: fcsplanetcarol.blogspot.com



źródło: soulfulabode.com


źródło: turquoiseshed.blogspot.com


źródło: home-designing.com


źródło: favim.com

Można spróbować użyć farby jako obrazek - wstawić w ramkę i mamy w ten sposób możliwość codziennie cieszyć się nowym zapisem.


źródło: homegrowninteriors.com

ściana taka zapewne też sprawdzi się w pokoju dziecięcym i sprawi dużo frajdy dzieciom - w końcu bez problemu będą mogły malować po ścianach :-)


źródło: homedit.com


źródło: kidspacestuff.com

źródło: followpics.net


Chciałam sama wypróbować tej farby, ale niestety na chwilę obecną jest w mojej miejscowości wykupiona, mam nadzieję że przy nowej dostawie w przyszłym tygodniu zostanie dostarczona i będę mogła wypróbować tego w końcu sama. A Wam jak się podobają te pomysły?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen