Dienstag, 5. November 2013


CUPCAKES


źródło: sugarhero.com


Ostatnio naszła mnie ochota na upieczenie czekoladowych ciasteczek - babeczek, tak zwanych cupcakes. Jak już wspominałam wczoraj, nie posiadam wielkich zdolności artystycznych - i chyba to samo tyczy się zdolności kulinarnych:) jednak nieraz nabiera mnie natchnienie i mam ochotę wypróbować coś zrobić samej. Przepisu szukałam w internecie i skorzystałam ze strony: my-sweet-treats.blogspot.se  muszę przyznać, że wszystko wygląda tak prosto - wydaje się że ciasteczka wszystkim wychodzą idealnie - tylko chyba mi jakoś nie..zresztą przekonajcie się sami. Ale najpierw kilka zdjęć dla zachęty..


źródło: needlesandroses.blogspot.com

źródło: cakes.reciperegister.com

źródło: weddingdish.thinklikeabride.com

źródło: colbyrrice.com

i jak Wam się podobają takie ciasteczka? mam nadzieję że troszkę Was zainspirowały:-) więc teraz wróćmy do tego co mi wyszło...i mam nadzieję że Was nie zniechęcę, bo pomimo że może nie wyglądają tak apetycznie jak te z powyższych zdjęć to i tak były baaaardzo pyszne i zostały szybko zjedzone.



świeżo wyjęte z piekanrika


a tu moje próby dekoracyjne..






i co myślicie? wyszły bardzo źle? :-)

1 Kommentar: