Sonntag, 3. November 2013

MARZENIE O GARDEROBIE




źródło: bauemotion.de


Marzenie o prawdziwej garderobie prześladowało mnie już od kilku lat, chciałam mieć osobny pokój, który służyłby tylko jako szafa. Czyż nie jest to marzenie każdej kobiety? Brak miejsca w normalnej szafie zawsze powodował, że nigdy nic znaleźć nie mogłam i codziennie rano była ta sama myśl w mojej głowie "przecież ja nie mam się w co ubrać". Traciłam cenne poranne minuty przeglądając i szukając czegoś odpowiedniego do ubrania, dodatkowo spiesząc się żeby do pracy się nie spóźnić. Tego lata udało mi się spełnić marzenie o własnej garderobie, ale nie zmieniło to mojego nastawienia, że nadal nie mam się w co ubrać :-) Jednak ogromnym plusem jest jednak przejrzystość rzeczy w szafie i znalezienie jakiegoś ciuszka zajmuje mi troszkę mniej czasu:-)

A poniżej kilka propozycji, które mnie zainspirowały..




źródło: livingathome.de


źródło: das-bettenstudio.de

źródło: schoener-wohnen.de
źródło: florece.de

źródło: cabinet.de


źródło: wohnideen-einrichten.de

źródło: freshome.com

źródło: dickoatts.com


Co myślicie o tych propozycjach? Czy podobają się Wam któreś z nich? A może macie jakieś swoje ulubione?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen