Sonntag, 3. November 2013


DZIENNA DAWKA INSPIRACJI...


..czy nie jest to coś co każdy z nas nieraz potrzebuje? Dlaczego ten blog  a przede wszystkim po co i o czym? hmmm....to samo pytanie zadałam sobie.. Nie mam zamiaru pisać wypracowań, rozpisywać się nad rzeczami i przemyśleniami, których zazwyczaj nikt nie chce czytać -  chciałabym się podzielić tym co mnie inspiruje, co mi sprawia przyjemność, napisać trochę o modzie o ciekawych wnętrzach oraz pokazać rzeczy i miejsca które mi się podobają i mam nadzieję, że zainteresuję tym blogiem parę osób.





A co mnie zainspirowało dziś? Jest jesień - pochmurnie za oknem i zrobiło się chłodno, chyba minęła już tegoroczna "złota polska jesień"  - a było tak pięknie. Więc z tej okazji - kilka słonecznych jesiennych zdjęć, przez które ta pora roku nie staje się taka straszna. Chociaż nie wiem jak Wy, ale moja ulubiona pora roku to lato - jestem strasznym zmarzluchem i już teraz nie mogę się doczekać ponownego lata, chociaż z drugiej strony oznaczać to będzie że jestem znów o rok starsza....ojej, no to może niech ta jesień i zima jeszcze trochę potrwa;-)






źródło; www.tapety-za-free.blogspot.com

źródło; www.nikoniarze.pl

źródło; www.zloteprzeboje.tuba.pl




A czy Wy lubicie jesień? lub co Was inspiruje w takie pochmurne i deszczowe dni?

1 Kommentar: