Dienstag, 26. November 2013


PAKOWANIE NA KRÓTKĄ PODRÓŻ

źródło: blog.peertransfer.com

...jeju...jak ja nie lubię się pakować, ale za to bardzo lubię podróżować a niestety nie da się robić jednego bez drugiego. Nie macie też tak, że przed podróżą stajecie przed szafą i najchętniej wszystko byście zabrali do walizki? Tylko problem w tym, że ciągle jest jakieś ograniczenie. Jak podróżujemy samolotem to jest ograniczenie wagowe, nawet przy podróży własnym autem to też nie jest zalecane zabranie całej szafy ze sobą:-)

źródło: gapyear.com

Zawsze przed wyjazdem obiecuje zrobić sobie listę rzeczy, które będę chciała ze sobą zabrać lub przynajmniej zestawić kilka opcji ubrań żeby rzeczy które ze sobą zabiorę jakoś do siebie pasowały. Niestety jak dochodzi do wyjazdu to jest zazwyczaj za późno do robienia jakiejkolwiek listy i do walizki wpadają wybiórczo rzeczy, które mi w oko wpadną. Oczywiście później okazuje się, że połowy rzeczy z walizki przez cały wyjazd ani razu na siebie nie włożę a drugiej połowy za bardzo nie wiem jak do siebie dopasować.

źródło: lesserevillife.com

Teraz też tak miałam, wyjechałam na kilka dni...no i zamiast spakować to co potrzebne to teraz zastanawiam się jak z rzeczy które spakowałam wyczarować jakiś porządny strój, co mogłabym dokupić aby ewentualnie wyglądać jak człowiek lub co ewentualnie mogę "ukraść" z szafy mojej ukochanej kuzynki u której właśnie w odwiedzinach jestem..:-) 

źródło: starssystem.it

źródło: shopgenau.de


źródło: remedios.blog.ru

a gdzie teraz jestem...to zdradzę w następnym poście i postaram się Wam troszkę przybliżyć to wspaniałe miasto. 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen