Donnerstag, 30. Januar 2014


Z SERII ZRÓB TO SAM (DIY)


Macie może też jakiś stary sweter, którego szkoda Wam wyrzucić bo jest cieplutki i miły, ale zbyt nudny żeby w nim gdzieś wyjść?
Ja ostatnio robiłam porządki w szafie i właśnie na taki sweter się natknęłam - zastanawiałam się czy się go pozbyć, czy może da się go w jakiś łatwy sposób przerobić. Popatrzyłam trochę w internecie i wpadłam na pomysł małej przeróbki:-)


 co potrzebujemy? a więc właśnie ten chyba niechciany sweter no i w wybranym przez siebie kolorze cekiny (mogą też być perełki), nici no i trochę czasu:)


ja wybrałam cekiny dwukolorowe i na zmianę je przyszywałam do swetra


a tu już efekt końcowy






i jak Wam się podoba sweter z małą ilością tak zwanego "blinki blinki"? :)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen