Samstag, 18. Januar 2014


BORNEO


Na końcu mojej podróży trafiłam na wyspę Borneo - głównym powodem wyboru tej wyspy było zobaczenie orangutanów, można je spotkać jedynie na dwóch wyspach na Sumatrze i właśnie na Borneo.

Ale zanim dotarłam do orangutanów, najpierw była wyprawa łódką po jeziorze aby zobaczyć Nosacze. Czy znacie te dowcipne i niestety naprawdę brzydkie małpki?








Niestety pogoda nie sprzyjała naszej wyprawie i zanim zaczęło lać udało mi się niestety tylko jedno zdjęcie zrobić.


a tak wyglądają te brzydulki:)

źródło: Nosacz
A tu już spotkanie z orangutanami








Pamiętacie film "planeta małp"? jakoś poniższe zdjęcie mi się z tym filmem skojarzyło.


a tu zapatrzony na nas samiec


a w drodze powrotnej mały postój na ryneczku:)










I tak w skrócie wyglądała moja podróż po Indonezji, mam nadzieję że chociaż troszkę Wam się podobało:)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen